sobota, 21 września 2013

5# Harry

Dla Patrycji z Harrym. Mam nadzieję, że się spodoba i skomentujesz.
Właśnie dzisiaj wybierałam się na koncert mojego ulubionego zespołu. Miałam iść z moją najlepszą przyjaciółką ale niestety ona w ten dzień wyjeżdżała do polski. No tak zapomniałam się przedstawić. Więc jestem Patrycja, jestem z polski. Teraz pewnie pytanie czemu jestem tutaj w Anglii. Ponieważ moja mama dostała tutaj lepszą pracę. Ja chodzę do tutejszej szkoły i szczerze nie mam zbyt dużo przyjaciół. Dobra teraz przejdźmy do dzisiejszego dnia. Idę na koncert One Direction. Jak ja się ucieszyłam, że moja mama załatwiła mi wejściówki VIP.  Oczywiście moim ulubieńcem był Harry. Ak właśnie ten loczek, który ma słodkie dwa dołeczki i ma zielone oczy. Ale i też kocham całą resztę ale Go najbardziej. Koncert było o 18 a była godzina 12. Szczerze nie miałam jeszcze stroju na wyjście. Mama zostawiła mi kasę żebym pojechała sobie na zakupy do CH. Ubierałam się w coś na wyjście ale nie zdążyłam niestety go odebrać. Na wyświetlaczu zobaczyłam bardzo dobrze znany mi numer. A był to numer mojej mamy. Poczekałam chwilę a ona odzwoniła do mnie.
                    ROZMOWA
     -Hej mamo co chciałaś?- zapytałam ubierając na siebie buty.
     -Chciałam się zapytać czy już jesteś w centrum handlowym ale coś sądzę, że jeszcze nie.- powiedziała i zaśmiała się pod nosem myśląc, że ja tego nie usłyszę.
     -No właśnie ubieram drugiego buta. A co?
     -No ok. jak już tam będziesz to do mnie zadzwoń.- powiedziała i rozłączyła się.
                    KONIEC
Zdziwiło mnie zachowanie mojej mamy a szczególnie jak się zaśmiała. Znam ją na tylko dobrze żeby wiedzieć, że coś wykombinowała. Ubrałam buty wyszłam z domu. Wybrałam się do najbliższego centrum handlowego żeby tylko zdążyć przygotować się na koncert. Jak tylko tam weszłam udałam się do pierwszego ze sklepów. Zauważyłam tam piękny top, w następnym spódniczkę, a na koniec zostało mi wybranie butów. Cały zestaw składał się jakoś tak. Byłam bardzo zadowolona z tego jaki zestaw wybrałam. Chciałam wyglądać pięknie na ten właśnie dzień. Jak wróciłam do domu była godzina 14 a więc zostało mi 4 godziny do tego niesamowitego zdarzenia. Poszłam się zawczasu przygotować bo jak to zawsze musiałam większość czasu przygotować sobie włosy, umalować się itp. Ubrałam się w struj kupiony dziś. Akurat jak wychodziłam z domu moja mama przyszła z pracy. Więc tak musiałam wyjść godzinę wcześniej żeby zdążyć. Dojście do areny zajęło mi pół godziny a potem tylko musiałam czekać żeby wejść do środka. Ale, iż miałam wejściówki VIP weszłam jako jedna z pierwszych. Po koncercie mieliśmy zostać chwilę dłużej żeby poznać One Direction. Byłam bardzo pode ekscytowana. Koncert się zaczął a ja piszczałam , krzyczałam imiona chłopaków jak i również śpiewałam z nimi. Jak tylko koncert dobiegł końca lekko się zasmuciłam, ponieważ było jak dla mnie za mało chciałam sobie jeszcze z nimi pośpiewać. Podeszli do nas ochroniarze i kazali iść za sobą. Byłam bardzo podekscytowana tym, że za chwilę poznam cało piątkę, którą tak uwielbiam. Zauważyłam, że wszyscy chłopacy wpatrują się w kogoś ale nie wiedziałam na pewno w kogo. Może patrzyli się na dziewczynę obok mnie albo za mną. Szczerze chciała to wszystko wiedzieć ale nie byłam wszystkiego pewna. Podszedł do mnie Harry.
     -Hej jak masz na imię?- zapytał się zachrypniętym głosem.
     -Patrycja. Miło mi ciebie poznać.- powiedziałam jak najbardziej spokojnym głosem. Zauważyłam jak reszta podchodzi również do innych ale wszystkie zaczęły piszczeć.
     -A więc jakie masz zainteresowania oprócz słuchanie naszej muzyki?- zapytał i lekko się zaśmiał. Byłam ciekaw z kont wiedział o co mnie się pytać.
     -No wiesz lubię grać w różne spor i chyba to wszystko.- odpowiedziałam. Czekałam aż on coś powie ale Hary tylko wpatrywał mi się w oczy. Odwróciłam głowę w innym kierunku bo nie powiem, że się nie speszyła. Na moich policzkach pojawiły się dwa czerwone ślady.
     -Dobra bo widzę, że się jedna z piękności zawstydziła to może zmiana.- powiedział Niall i teraz to on podszedł do mnie i zaczął ze mną rozmowę o jedzeniu. Tak się zgadaliśmy, że dopiero się zorientowaliśmy o tym jak chłopacy krzyczeli imię blondynka. Zaczęliśmy się śmiać i tak reszta również zaczęła się śmiać wraz z nami. Chłopacy byli tak mili, że odwieźli mnie do domu. Z Harrym wymieniłam się numerami zresztą tak samo jak z resztą. Jak weszłam do domu rodzice wypytywali się mnie o wszystko ale ja ich zbyłam tekstem, że jestem zmęczona i poszłam do swojego pokoju. Zmyłam makijaż i przebrana w pidżamę położyłam się do łóżka. Jak już prawie zasypiałam dostała wiadomość od loczka. „Życzę miłych snów pani, która się zawstydziła.:. napisała mi uśmiech pojawił się na twarzy. Odpisałam mu „Panu o ślicznych dołeczkach również życzę miłych snów.”. szczerze nie wiem co mu uderzyło do głowy ale zasnęłam w bardzo miłych myślach. Jak rano się obudziła zobaczyłam nad sobą piątkę chłopaków. Nie powiem, że się nie zdziwiłam bo było by to kłamstwo.
     -Chłopacy co tutaj robicie?- zapytała jeszcze śpiącym głosem.
     -Przyjechaliśmy odwiedzić naszą fanką, która jako jedyna nie piszczała na nasz widok.- powiedział Zayn z, który ostatnio w ogóle nie gadałam.
     -Dobra a więc tak może ja wstanę i zrobię coś na śniadanie.- zaproponowałam, a wszyscy skinęli głowami. Jak już byłam w kuchni podszedł do mnie Harry a ja akurat stałam tyłem do niego. Niestety jak to wszyscy musieli mnie straszyć i tym razem było tak samo.
     -Harry możesz mnie nie straszyć?- zapytała z lękiem w głosie.
     -Dobrze moja kochana ale chciałem się zapytać czy ci w czyś nie pomóc?- zapytał a ja się bardzo zdziwiłam tym zwrotem do mnie.
     -Nie, nie trzeba.- niestety nie zważając na moje protesty Harry pomógł mi robić naleśniki, lecz niestety wszystko było na nas mąka itp. Po tym wszystkim Harry zadał mi jedno z najważniejszych pytań w życiu.
     -Patrycja będziesz moją dziewczyną?- zapytał a mi odebrało mowę więc tylko energicznie pokiwałam głową i wtuliłam się w jego tors. Za to loczek pocałował mnie w czoło i ogłosił to chłopakom. 

5 komentarzy:

  1. jezuuuu zajebisty dziekuje bardzo <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam napisać żebyście napisali o kim mam napisać następny imagin kto chce oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja z Harrym,ja z Zaynem a Nasza koleżanka Maja z Liamem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MMmmm Harry ♥
    Uwielbiam ;>
    Ja bym chciała kolejny z Niallem ;3
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń